Kargo ve Taşıma Bilgileri

Sevkiyat

• Sipariş onayı mailinin gönderilmesi, stoğun müsait olması ve ürün bedelinin ödenmesi ile, ürün/ürünler anlaşmalı olduğumuz kargo şirketine verilir ve tarafınızdan belirlenmiş olan adrese teslim edilir.

• Alışveriş sepetine eklenen ürünlerin KDV dahil TL tutarı (taksitli işlemlerde toplam taksit tutarları) müşteri tarafından onaylandıktan sonra, ilgili banka kartının posu üzerinden işleme alınır. Bu nedenle siparişler, sevk edilmeden önce müşteriye sipariş onay maili gönderilir. Sipariş onay maili gönderilmeden sevkiyat yapılmaz.

Teslimat

• Ürün/ürünler siparişinden itibaren 7-10 gün içinde teslim edilir. Önceden yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcıyla bildirmek koşuluyla bu süre en fazla 30 (otuz) gün uzatılabilir.

• Kargo masrafı müşteri tarafından ödenir. Ancak ücretsiz kargo kampanyalarında tarafımıza aittir.

• Ürünler, kargo şirketinin adres teslimatı yapmadığı bölgelere telefon ihbarlı olarak gönderilir.

• Teslim anında adresinizde olmamanız durumunda, edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş kabul edilecektir. Tarafımız sorumlu değildir.

• Ürün başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden tarafımız sorumlu değildir. Bu nedenle, ürünü geç teslim almanızdan kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun bize iade edilmesinden dolayı oluşan giderler de size aittir.

• Kargo şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde sarkma olabilir. Bu sarkmalardan dolayı herhangi bir sorumluluğumuz yoktur.

• Belirtilen günler içeriğinde ürün/ürünler elinize ulaşmadıysa teslimat problemleri için info@syroxtoptan.com.tr e-posta adresi üzerinden tarafımıza bildirebilirsiniz.

• Zarar görmüş paket durumunda; zarar görmüş paketler teslim alınmayarak kargo şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır.

• Eğer teslimatçı firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır. Ancak paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.

• Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda bize bildirilmelidir.

Alışveriş Sepetim